Nálunk az átlagemberek dropshipperként is részt vehetnek az e-kereskedelemben. Mit jelent az, hogy dropshipper?
Dropshipper nevezzük azokat az embereket, akik úgy vesznek részt az e-kereskedelemben, és úgy van saját webáruházuk, hogy nem nekik kell gondoskodni a termékek beszerzéséről, raktározásáról, szállításáról, számlázásról, ügyfélfogadásról és a webáruházak fejlesztéséről és még sorolhatnám.
Tehát a dropshippernek nincs más dolga, minthogy reklámozza azokat a termékeket, amelyik számára szimpatikus.
Ha egy teljesen saját webáruházat szeretnél, saját cégen belül természetesen, saját domain névvel, saját arculattal, saját dizájnnal és azzal a termékkel vagy termékekkel, amit a több mint félmillió termék közül 1700 kategóriából kiválasztott.
Pl. nálunk több mint hatvanezer könyv van a webáruházban. ha a könyv.hu című domain nevet választod, akkor a könyveket tudod reklámozni. Az év második felében webáruházunkon megjelenik a Marketplace, vagyis a piactér, ahova a vállalkozók felrakhatják a saját árucikkeiket.
Tehát ez azt jelenti, hogy te könyveket szeretnél reklámozni, de megjelent a piactéren egy olyan vállalkozó, amelyik mondjuk női táskákat gyárt, és azokat szeretné eladni, akkor neked azt is lehet reklámozni természetesen.
Te annak a forgalmából is részesedsz. A következő hanganyagban arról fogok beszélni, hogy a hálózatépítőknek mekkora és milyen haszna lehet az e-kereskedelemből.